Förskoleklass på Kalmar Waldorfskola

Vi erbjuder små klasser med tät lärarkontakt och en harmonisk miljö. Välkommen att boka in ett individuellt möte!

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig.

Information om behandling av personuppgifter

Stiftelsen Kalmar Waldorfskola kommer att behandla och lagra dina personuppgifter för att fullborda antagning och rättslig plikt gentemot elev och vårdnadshavare. Dina personuppgifter kommer att lagras och behandlas fram till det datum då utbildningen är avslutad. Efter avslutad utbildning kommer personuppgifter i form av betygsdokumentation lagras samt översändas till respektive hemkommun för arkivering. Personuppgifter kommer under studietiden behandlas av externa parter (system för frånvarohantering, betygsättning, studieinformation, skolhälsovård etc.). I samtliga fall finns vederbörliga personuppgiftsbiträdesavtal. Inga personuppgifter kommer att användas eller lämnas ut i marknadsföringssyfte.